با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

آنجلینا

قبلاً در این مطلب از ژو دسن Joe Dassin نوشته بودم.
چون به اصل «اشتراک گذاشتن زیبایی‌ها» معتقدم،
لینک دانلود ترانه زیبای دیگری را که تازه از او کشف
کرده‌ام، در زیر می‌گذارم.

دانلود ترانه La Femme Ideale با کیفیت معمولی
دانلود ترانه La Femme Ideale با کیفیت خوب

این ترانه را برای حسرتی که در صدایش هنگام گفتن کلمه «آنجلینا» هست، دوست دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
غزلک یکشنبه 27 تیر 1389 ساعت 07:05

آهنگ قبلی قشنگتر بود... ولی عکس این دفعه بهتره، عاشق این ژست بی خیال و خندانم... و نگاهی که احتمالاً به یه چیز دلخواهه، نه به لنز دوربین!

راستی پریروز و دیروز و امروز همه پستهات رو خوندم، ولی چون رگباری بود، دیدم خیلی بی مزه است واسه همه اش یک جا نظر بذارم، بعد بیای وبلاگتو وا کنی ببینی شونصد تا نظر از یه نفر آدم داری. همه اش دلچسب بود.

ممنون که زحمت توجه رو به خودتون دادید.
شرمنده می کنی با این همه همراهی
جبران کنیم ان شاء الله
در مورد قسمت آخر، من هم موافقم.
خوشحالم که شونصد تا نظر نذاشتی!
قبلاً تفریحی آپ می کردم ولی با همدلی شما، احساس دلچسب دیده شدن رو می کنم.
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد