با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

حقّه مهر بدان نام و نشان است که بود

وقتی از بازیگر فیلمی خوشم آمد یا دقیق‌تر و صریح‌تر بگویم: وقتی از بازیگر زن فیلمی خوشم آمد، دنبال عکس‌ها و کاغذ دیواری‌هایش در اینترنت می‌گردم. معمولاً هم پیِ چهره‌های تازه و کم‌شناخته‌شده هستم. دو سال پیش فیلمی دیدم به نام «مِه» از «فرانک دارابونت». دختر فروشنده‌ی زیبایی در فیلم بود که وقتی در میان نظامیان مشتری، چهره‌ی یک عاشق قدیمی را دید، نگاه‌ و لبخندهای آشنایی ردوبدل کردند. نقش کوتاهی داشت و به طرز دردناکی هم کشته شد. پس از جست‌وجو در دنیای وب دست‌گیرم شد که بازیگر تازه‌کاری است که همین فیلم مطرح‌ترین کارش تا حالا بوده است. گذشت و گذشت و فیلم‌های جدید و بازیگرهای جدید و تصاویر جدید و خلاصه فراموشم شد تا چند وقت پیش که فیلم «برخورد تایتان‌ها» را دیدم. کلاً فیلم مزخرفی بود که تنها قسمت قابل تحمل آن، دختر زیبای پادشاه بود که با وجود نقش کوتاهش، به خاطر گل روی او تا آخر فیلم دوام آوردم. چهره‌اش آشنا به نظر می‌آمد و هر چه‌‌قدر به مغزم فشار آوردم یادم نیامد قبلاً در کدام فیلم او را دیده‌ام. در سایت فکسون دانستم که بله! همان بازیگر فیلم «مِه» است که در این دو سال به غیر از چهره‌اش (که زیبایی خود را حفظ کرده) در کارش پیش‌رفتی نکرده است و هنوز در فیلم‌های درجه دو، نقش‌های دست چندم بازی می‌کند. به رغم ناراحتی برای ضعیف شدن حافظه‌ام در طی این سال‌ها، خوش‌حال شدم که هنوز معیارهای زیبایی‌شناسی‌ام تغییری نکرده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
مرضیه جمعه 9 مهر 1389 ساعت 11:19

عکس این بانوی زیبا رو میذاشتین، ما هم با چهرش آشنا میشدیم.

حرفهایی از این دست (تحسین زیبایی یه هنرپیشه) منو یاد لحظه ها و دیالوگهایی میندازه که الان بهشون میخندم ولی یه زمانی موضوع خیلی واسم جدی بود!

بقول آقا هادی، این حرفا مال دوران مجردیه! علی الحساب میتونید با خیال راحت زیبایی هر زنی رو تحسین کنید

می توانید با نشانه هایی که دادم پیداش کنید.

جداً؟ مطمئنید که فقط مال دوره مجردیه؟
من باهاتون شرط می بندم که متأهل ها از ما بدترند.

مرضیه جمعه 9 مهر 1389 ساعت 12:20

نه، من فقط گفتم تو دوران تاهل میتونید راحت حرفشو بزنید. البته که نگاه شما و بخش اعظم مغزتون که مختص پردازش این موضوعه، رو کسی نمیتونه کنترل کنه، حتی خودتون ولی حرف زدن دربارش یه کم جرات میخواد

چرا بخش اعظم؟
به نظر من همه ش.

مرضیه جمعه 9 مهر 1389 ساعت 12:21

من نمیتونم پیداش کنم، چون نه استعدادشو دارم، نه حوصلشو، نه علاقه خاصی به هنرپیشه ها دارم...

فراموش کرده بودم که دخترا علاقه ای به هنرپیشه های خانم ندارن.

مرضیه شنبه 10 مهر 1389 ساعت 14:36

نه، همه اش نه! یه بخش قابل توجهیش هم به خوردنی ها اختصاص پیدا میکنه

نه، اینجاش رو با شما موافق نیستم. خلاف های خودتون رو به ما نچسبونید لطفاً.
بحث در اینجا مختومه اعلام می شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد