با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

هفت

پردیس مگر در یقه‌ی باز پری‌هاست؟!

چند روزی است که این مصرع، ورد زبانم شده‌ است. با خود گفتم تا این احساس، منقضی نشده با دیگری در میان بگذارم. بالا تا پایین دفترچه تلفن گوشی را که گشتم، از میان 270 اسم، تنها یکی را پیدا کردم که شوق و ذوق شاعری داشت. برایش پیامک که کردم، جواب داد که: آره، مخصوصاً تو یقه‌ی بازِ ... و ...
زیرش اسم چند تا هنرپیشه خانم را نوشته بود.
تمامی شرایط وجوب ناسزا بر من ثابت شد. برداشتم چند لیچار نثار روح و فکر خرابش کردم و برایش فرستادم. این جاست که فحش دادن، روحِ آدمی را جلا می‌دهد.

نظرات 7 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 18:07

هفت عنوان اشاره به تعداد هنرپیشه های مذکور داره؟ آخه بهشت که هشت تا در داره، فکر کنم دوستتون نمیدونه لیستش یکی کم داره

نه
هفت هم یک عدد یقه دریده است دیگه

تو پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 22:05 http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

آخخخخخخخخخخخخخخخخخ
امان از این مصرع ها که زیر و رو میکنن آدم رو....
لامصب هر چی میخونی بیشتر کیف میکنی...
زیادتر بنویس از این مصرع ها.البته لطفا...

مرضیه جمعه 28 آبان 1389 ساعت 08:41

جداً که سیستم مغزی شما آقایون واسه من یکی غیرقابل درکه

از کدوم سیستم مغزی صحبت می کنی؟
توی کله ما فقط یک نخ است که دو تا گوش را به هم متصل کرده تا نیفتند

سیب شنبه 29 آبان 1389 ساعت 16:33 http://sibeleila.persianblog.ir

اون اسم پستت منو کشته!
بابا تناسب
بابا ذهن پویا
بابا ذهن گیرا
بابا . . .
در ضمن مرضیه جان آقایون باز یه سیستم مغزی دارند که گرفتنش زیاد سخت نیست و خطری هم ندارند
اون سیستم مغزی خانم هاست که اصلا معلوم نیست چی به چیه و غیر قابل درکه و درنتیجه خیـــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــــی خطرناکه.


دست نزنید، متشکرم
نشد هفت رو به صورت عددی بذارم، اون وقت خیلی تصویری می شد.

[ بدون نام ] شنبه 29 آبان 1389 ساعت 22:32

سیب عزیز

شما اول جناح خودتو مشخص کن، رفیق دزد یا شریک قافله؟

ببین، مشکل در تفاوته! تفاوت در تسهیم! این باز بودن هم که شما به ذهنشون نسبت میدید، نمیدونم چیه... امیدوارم به یقه و غیره و ذلک ربطی نداشته باشه
===================================
۷

آقا مجتبی، هفتی رو که توی خط بالا واستون نوشتم توی عنوان کپی کنید، درست تایپ میشه.

ممنون از زحمتی که کشیدید
اگه این ۷ رو بذارم، کامنتای پای مطلب، هدر می ره و تازه، ایهامش هم از بین می ره.

مرضیه یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 07:16

کامنتها که به عنوان ربطی نداره... تازه ایهامش هم هیچ جا نمیره

لیلا شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 22:16

مرضی تو چه حالی داشتی با من چونه میزدی آخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد