با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

امان از راه بی‌عابر

اگر دقّت کنید پایین صفحه‌ی وبلاگ، آیکن سایت پرشین استیت را خواهید دید. از هم‌آن سایت‌هایی که خدمات کنتور وبلاگ می‌دهند. این که چه آی‌پی‌هایی به شما سر‌زده‌اند؟ چه ساعتی و چه تاریخی و از چه مسیری و از همه مهم‌تر برای من «از کجا؟»
سرگرمی‌ام این است که رصد کنم قلیل‌رهگذرانِ وبلاگم کجایی هستند. مدّتی است مهمانی دارم که نظر نمی‌دهد ولی مرتّب سر می‌زند، از کشور عمّان.
عمّان!؟
حالا اگر از کشوری اروپایی یا امریکای شمالی بود می‌گفتم یحتمل با وی‌پی‌انی، ساکسی چیزی آمده ولی عمّان؟ این همسایه‌ی جنوبیِ خاموش، مطمئنم می‌کند که آی‌پی، واقعی است.
و در خیالات فرو می‌روم که یک فارسی‌زبان و یا ایرانی در آن سلطان‌نشین چه می‌کند؟
و از همین تریبون! به این دوست در سایه اعلام می‌کنم خوش‌حالم که هستی.
خوش باشی
همیشه

نظرات 1 + ارسال نظر
شهاب جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 01:05

اخوی! مهمون حبیب خداست. عمانی و تهرانی و شیرازیم نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد