با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

تویی که می‌شناسمت

• چی شده مگه؟
•• هیچی، ولش کن.
• این «هیچی، ولش کن» تو، یعنی اصرار کن تا بگم!

نظرات 4 + ارسال نظر
آرامش شنبه 4 آذر 1391 ساعت 15:20

سلام؛
چو یار ناز نماید شما نیاز کنید.

عمر بگذشت و دگرگون نشد این رسم قدیم
که نیازی است مرا چند و تو را نازی چند

ف شنبه 4 آذر 1391 ساعت 19:18

بله....نیاز کنید....

شهاب سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 23:24

واقعا این جوریه؟! داشتم فکر می کردم خودم تو این موقعیت چی کار می کردم! دیدم احتمالا دیگه اصرار نمی کردم که 1 وخ ناراحت نشه(به خیال باطلِ خودم البته)

ببخشید استاد شما کلاس های "تکنیک های ارتباط موفق" رو به صورت خصوصی هم ارائه می کنید!؟

هر صیدی، کمندی!

لیلا سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 09:12

دقیقا همینه...ای کاش صدبار بپرسه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد