با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

عمر جهان بر من گذشته است

آیا صدای «جواد بدیع‌زاده»، شما را هم مانند من، ویران می‌کند؟

دریافت «خزان آشنایی» با صدای «جواد بدیع‌زاده»

نظرات 3 + ارسال نظر
آرامش پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 13:56

سلام؛

به هیچ خوشی و خنده ای نفروشم
این ویرانی ای که از تو بر من رسید

سیب پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 15:27

فکر کنم اولین باره که آهنگ با نام غیرفارسی ازت دانلود کردم!

کار بدی می‌کردید،
باید قبلی‌ها رو هم دانلود می‌کردید!

سیب جمعه 10 آذر 1391 ساعت 23:12

نه اصلا ندیدم، سعی کرده ام همیشه همه را دانلود کنم، اما هر چه تاحالا دانلود کرده ام، اسم فارسی داشت
یقیناً یه چندتایی از دستم در رفته است

بعضی‌ها که واسه شما پست سفارشی شده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد