با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین
با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

با ماهرخی اگر نشستی، خوش باش

تلاوت‌های ذهنی یک خود نسل سوخته‌بین

لعنت بر پدر و مادر کسی که گفت بله

توی باغ خودم بودم که گُرگرفته آمد و موبایلش را پرت کرد روی میز و برافروخته گفت: زن فهمیده، مصیبته به خدا!
خوب که توی اتاق قدم زد و به در و دیوار بد و بیراه گفت، خیز برداشت طرفم و یقه‌گیرانه گفت: هی تو! یه وقت اشتباه من رو نکنی‌ها. آدم بایست زن احمق بگیره. آره، اگه می‌خوای راحت زندگی کنی باید زن احمق بگیری.
من...
بی‌خیالِ من،
هاج و واج و خلع‌سلاح،
فقط نگاه می‌کردم!

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره شنبه 11 آذر 1391 ساعت 01:33 http://www.dena-zagros.blogsky.com

کلی خندیدم... خیلی جالب بود.

هم این پست.. هم شرح عنوان وبلاگ.


خود نسل سوخته بین.

آرامش شنبه 11 آذر 1391 ساعت 12:39

سلام؛

یه جایی خوندم "همیشه زنان و دختران احمق طرفداران بیشتری دارند."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد